Блог – це веб-сайт, основний вміст якого складають записи, які регулярно додаються та містять текст, зображення або мультимедіа. Для блогів характерні недовгі записи тимчасової значущості, впорядковані у зворотному хронологічному порядку.
Для чого вчителю вести блог? Щоб відповісти на це питання, розглянемо приклади вчительських блогів, які є в Інтернеті, та спробуємо їх класифікувати за функціональними особливостями.
1. Інформаційні блоги, створені для того, щоб інформувати інтернет-спільноту про свої досягнення та проведені заходи, публікувати приклади проведених уроків. Такі блоги стають візиткою учителя, можуть демонструватися під час атестації, показуватися батькам та майбутнім учням.
2. Блоги – методичні скарбнички. На сторінках такого блогу учитель ділиться своїми наробками, календарним плануванням, конспектами, інформує про всеукраїнські, обласні заходи. Такі блоги можуть стати майданчиком для обміну думками, на них можна вести дискусії, обмінюватися досвідом.
3. Блоги – частина освітнього простору учнів та учителя. На таких блогах учитель веде постійний діалог зі своїми учнями та батьками, розміщує підготовчі матеріали до уроків, інтерактивні тести, пропоную додаткові матеріали. Під час вимушених канікул, карантину такі блоги стають центрами дистанційного навчання.
Звичайно, в одному блозі можуть поєднуватися декілька функцій. Тільки учитель сам для себе вирішує, який блог йому треба створити, як і для чого він буде використовувати цей майданчик.
Завдання: знайдіть 10 блогів учителів за своїм предметом. Визначте, до якого типу належить кожен з блогів. Запишіть їх адресу та декілька слів про те, що корисного Ви можете знайти на кожному з блогів.
Немає коментарів:
Дописати коментар